PFS Panaszbejelentési űrlap Név Cím Telefonszám E-mail Kötvényszám/ajánlatszám Mikor észlelte a panasz alapjául szolgáló körülményt? Mi a panasz oka? Nem nyújtottak szolgáltatást Nem a megfelelő, vagy késedelmes szolgáltatást nyújtottak A szolgáltatást megszüntették Kára keletkezett Nem volt megelégedve az ügyintézés körülményeivel Téves vagy hiányos tájékoztatást nyújtottak Díj/költség/kamat változtatásával nem ért egyet Járulékos költségekkel nem ért egyet Egyéb szerződéses feltételekkel nem ért egyet Kártérítés összegével nem ért egyet A kártérítést visszautasították, vagy nem megfelelő kártérítést nyújtottak Szerződés felmondása Egyéb panasza van Ha egyéb panasza van A panasz részletes leírása Panaszhoz mellékelt dokumentumok (max. 3 fájl, 2MB/fájl): Kijelentem, hogy az PFS-Partners Kft. Panaszkezelési Szabályzatát megismertem. KÜLD